Summa sidvisningar

måndag 1 juni 2009

ledig..

japp idag är jag ledig, fast ja, jag har ju sovit bort halva dagen eftersom jag ar jobbat inatt.. men men.. jag har allt hunnit med endel ändå..

dagen har innehållt en cykeltur, träning och solning.. men tyvärr bara en liten stunds solning.. hoppas verkligen det är härligt väder i morgon oxå. så jag kan spänndera lite mer tid i solen.

Lite brun vill man ju bli..

I morgon är det min lilla mammas födelsedag. så imorgon vankas det smörgåstårta m.m... mumsigt!

ska lägga in lite bilder oxå..

På Björkängscamping Yes!!! Emil gjorde mål..

Åh nej!! när Emil gjorde mål

Något var super intressant eftersom ALLA barnen radade upp sig.

Bubbelpistol var häftigt..

Tyckte även pappa...

I lördags när Andreas kommit hem från skåne fick han fixa Max 2 årspresent.. en TREHJULING!

Emil och Alex var sååå sugna på att prova den.

Världens finaste halsband har jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar