Summa sidvisningar

torsdag 11 juni 2009

hemlis...

ja ha.. en av mina spännande hemlisar i förra veckan..kan jag nu absolut avslöja..

Vi har varit med i budgivning på ett hus! vilket ja det vet jag inte om jag ska säga.. hihi..

Men näää vi ska inte flytta, vi var och kikade på huset 2 ggr och var med ett bra tag i budgivningen.. men nää det är inte värt det.

Det är varken fräsch eller praktiskt fördelat med rum, så det skulle krävas en heldel renovering.. så det är inte värt det, inte i pengar och defenitivt inte i tid.

Nää tänk att man måste kika på andra hus för att inse hur jäkla bra och fint man faktiskt ha det. helt plötsligt när tanken slog mig att om jag köper detta huset(det vi kikade på) så måste jag sälja det jag har.. fy.. mina fina tapeter, min nyrenoverade hall, allt vi har gjort.. Nää det är ju praktiskt taget bara köket kvar att renovera sen är allt tipp topp i mina ögon mätt.. såå jag hoppas att vi en dag ska sätta igång med köket och på nått smart sätt lösa så vi får ett sovrum till men det är ju inte brottom så det löser sig nog..

Jag älskar mitt hus, även om jag gnäller ibland..

Det är inte helt fel att bo på Stargate.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar