Summa sidvisningar

måndag 8 juni 2009

Måndag igen..

Ja ha helgen som gick har vi.. ja vad har vi gjort.. Andreas har jobbat och jag har shoppat..  nää men jag köpte nya skor till mig och ett par till Andreas.

Sen kan man säga att det som var så spännande har skitit sig ganska stort.. blää nää man kan ju aldrig ha flyt.. men det är rätt okej ändå.. för det löser sig på ett eller annat sätt ändå..

Annars har jag pysslat lite här hemma, målat och fixat.. gott att få det gjort tillslut.

Så var det ju val igår.. hihi tänk att piratpartiet kom med..

Idag har vi varit och införskaffat oss lite alkoholhaltiga drycker inför fredagens partykväll.. inte fel.. påväg till stan hittade vi en nyckelknippa så vi begav oss till polisstationen och lämnade in dem, där var en sur tant bakom disken.. hon sa bara -ha då sätter jag upp dem på väggen där.. Inte ett TACK.. ingenting lite dåligt måste jag säga att jag tycker det är, vadå när det väl finns hederliga människor kan man väl uppskatta dem lite iaf..

Japp på fredag är det dax fest fest fest.. sen är det väl utgång antar jag.. hoppas bara det blir bra väder så vi kan sitta ute, skulle vara gott. åh ett helt år sedan det var Langos som fylle mat, fan jag blir så sugen...

Annars denna veckan då... hmm.. jag ska jobba och kanske inte så mycke mer.. men det går ju fort till fredag...

Om öltälten inte skulle få serveringstillstånd lovade ju jag att bojkotta hela festivalen så nu när allt är klart så blir det väl en trip på stan med grabbarna under dagen på fredagen hoppas jag.. NICE.. lite ballonger och annat skoj kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar