Summa sidvisningar

fredag 5 juni 2009

DÖD och sjukdom...

http://www.metro.se/2009/06/05/96156/svininfluensan-kan-ha-spridits-pa-dag/ 

Ja ha nu finns det risk att svininfluensan kan ha spridit sig på ett DAGIS.. fy..

Måste erkänna att jag tycker det är mindre trevligt att det kommer såpass nära.. usch detta handlade om partille.. egentligen inte långt ifrån alingsås..

Jag vill inte bli smittad, men killarna får bara inte bli smittade, de är ju det bästa som finns det får inte hända dem nått.. usch.. Visst slog tanken en när detta  med SVININFLUENSA hade upptäckts i sverige att detta inte var bra.. men fy.. nu känns det liksom när.. obehagligt..

Nu har jag jobbat 3 nätter i helgen, varit ledig en, sen jobbat 3 nätter till så för första gången sedan jag började jobba natt känner jag faktiskt att det ska bli behövligt med en ledig helg..

Det har ju varit så mycket annat oxå.. ingen ro och ingen vila..

Mamma hade kalas, APT, lite annat spännande..

Och sen när jag kom hem härom morgonen och skulle slänga i lite mat till fiskarna som jag alltid gör innan jag lägger mig, så låg det en fisk och flöt död.. fyyyy vad det är äckligt.. döda fiskar i alla ära men när det är ens egna som man matat och pratat med och vissa kan man till och med få pilla lite på.. ja då känns det faktiskt inte så skoj..Fy det bara vände sig i magen.. men upp måste man ju ta den.. bläää ryser nu med..

Måste erkänna att jag ALDRIG trodde att man kunde bli fäst vid fiskar.. men de är riktigt trevliga de där..

Nu är det fredag fredag fredag hela dagen.. nice..

Grattis till alla som tar studenten.. jag känner ingen nära direkt så det blir inget firande för mig..

Jag ska nog ta och spänndera eftermiddagen med familjen och mysa.. ska åka och fixa lite underbart goda revben till kvällen och förhoppningsvis en bra film..

Sen hoppas jag få klarhet i detta hemliga, spännande som det finns hopp om i helgen.. Jag vill inte säga vad det är riktigt ännu, men håll tummar och tår för min skull är ni snälla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar