Summa sidvisningar

tisdag 16 juni 2009

dagisfest..

Japp idag är det fest på dagis, det ska fikas och grillas korv, hoppas grabbarna ska sjunga lite oxå, sååå sött..

Hoppas nu bara vädret kan vara snällt och fint undertiden, hade det nu varit fint hela dagen så kan det väl för guds skull hålla upp nu med..

Hoppas jag inte glömmer kameran nu bara, så hoppas jag att jag kan bjud på lite kort imorgon..

Måste bara skriva av mig lite gnäll oxå, känns oftast bättre om man lättat lite på hjärtat..

Ni som känner mig sen länge vet att Emma kan bli arg, Emma kan bli ruggigt arg.. Det var otroligt längesedan jag fick ett riktigt sånt där utbrott men nu är fan gränsen otroligt nära.. Jag är så otroligt jävla trött på sura otrevliga människor, har jag gjort nått så säg det för fan, annars sluta vara sur och otrevlig.. Visst jag kan vara sur jag med men fan inte i flera dagar.. jag ska vara ärlig, själv gillar jag denna, mer hanterbara Emma bättre än den mer aggresiva.. Men fan hon den arga gör snart ett gästspel... och det vill inte ens jag..

åh.. känns redan lite bättre, nu har jag nog lyckats mota henne lite iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar