Summa sidvisningar

tisdag 9 juni 2009

fy f*n

ja ha.. idag har jag inte hunjit så mycke, sovit och sen stod jag och försökte få igång gräsklipparen i närmre en timme, måste jag säga att jag var genom svett.. Tillslut blev jag så vansinning arg att jag övervägde att kasta skiten åt helvete.. men jag sansade mig och åkte ch hämtade trollungarna på dagis..

När vi kom hem blev grabbarna eld och lågor över att gräsklipparen stod framme och jag bestämde mig för att ge skiten en andra chans.. drog några ordentliga tag och skiten startade.. Alla tre var överlyckliga..

så nu har jag släpat med mig två killar och en gräsklippare över hela tomten, det toglite tid men det blev jäkligt NICE..

såå nu sitter jag här och funderar på om det kanske skulle vara bra att äta nått mer än bara en skorpa på endel dag.. hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar