Summa sidvisningar

söndag 31 maj 2009

helg ljuva helg,.

Ja ha då var det söndag då, snart har ännu en helg gått..

Jag har jobbat och ska jobba i natt igen så snart dax att ge sig iväg igen.

Andreas och grabbarna har varit i skåne och hjälp Andreas farmor och farfar att lägga om taket, så jag har varit ENSAM.. men men det gick faktiskt helt okej.. väldigt ovant bara.

Men nu är de hemma igen,, gott gott..

Idag har Andreas och Matte fixat deras balkong.. blev bra.

Morsdag är det idag oxå. jag har inte fått nått.. Och min mamma ska jag fira på tisdag då hon även fyller år..

Jippi, det blir ölservering i öltältet på potatisfestivalen..

Så då blir det defenetivt party här hemma hos oss på fredagen.. tjoohooo

hopp har lite andra spännande grejjer att se framemot nu nästa vecka oxå.. Spännande.. får hålla tummarna att allt går den rätta vägen

Ibland kan man väl få ha lite flyt SNÄLLA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar