Summa sidvisningar

tisdag 23 juni 2009

Midsommar..

några dagar efter så här..

japp över midsommar var vi ute med husvagnen.. på Lidköpings camping.

En riktigt trevlig camping.. tror bestämt jag har skrivit om den tidigare.

Denna gången var Matte och Malin med ungar med oxå.. riktigt trevligt.. Matte jobbade tyvärr några utav dagarna men det funkade fint ändå..

I söndags var det dax för jobb igen och nu har ner räkningen börjat.. bara 4 nätter kvar nu sen är det SEMESTER..

Vissa andra fuskisar har redan börjat sin semester, och till och med redan kommit iväg.. gud vad jag oxå vill åka ut med husvagnen..

men snart är det min tur.. jippi...

Idag är det tvätt som står högst upp på listan, fördelen är ju att när det är gott väder kan man ju spendera tiden i solen mellan maskinerna. NICE

Ungarna ska leka i sandlådan säger de, så det blir nog en helt okej dag. Hoppas oxå på att min älskade make ska vilja åka till IKEA efter jobbet.. hoppas hoppas.. 

Imorgon är det nossebromarknad det är det alltid sista onsdagen i månaden. skulle varit skoj att gått på, har inte varit där sedan jag var liten.. men alla "vanliga" människor jobbar väl.. så det skulle la bli jag och grabbarna då.. men vet faktiskt inte hur sugen jag är på att åka själv med två trottsiga bus pojkar.. men vi får se.. det tåls att tänka på.

Nää dax att bege sig till tvätten..

Ska lägga in lite bilder från helgen oxå.. men har dem inte i datorn just nu så det få bli lite senare.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar