Summa sidvisningar

söndag 28 juni 2009

Blod Svett och Tårar..

ja helgen som har gått har varit trevligt trotts att Andreas redan i torsdags lämnade mig åt mitt öde och åkte ut och seglade med en gubbe se bygger hus åt. Väldigt snällt av honom för Andreas hade tydligen haft otroligt trevligt.. skoj för honom.. själv jobbade jag så jag fick fjäskat med min bror att sova här hos killarna vilket hade gått jätte bra.

Så i fredags när jag sovit klart, käkade jag frukost med lillebror och sedan åkte jag och shoppade lite sen hämtade jag grabbarna från dagis och vi hade mys med pizza, cola och ostbågar. NICE!

Sen i lördags kom min saknade make hem igen.. gott.. så vi körde ut grabbarna till mormor och morfar där de skulle spändera natten..

Sen åkte vi (jag och Andreas, ja helt SJÄLVA) ner mot varberg längs med havet och kikade i små mysiga hamnar och spanade efter nått sådär supermysigt ställa att käka på men näpp.. inget som tilltalade oss. Så vi satte fart hemmåt igen. så det blev att vi gick och åt en otroligt god buffe på Deli Deli.. sen cyklade vi en sväng, bort till Stures och tog en öl. sen vidare ner till mjörn och sen cyklade vi och hyrde en film och slängde oss i soffan och slappade..

Allt var toppen.. men sedan i tordags har jag haft nån infektion i vänster öga som nu har spridit sig till höger.. och fy,, ser ut som att jag gråtit i en veckas tid och det bara fortsätter rinna,, Usch!! Så dessa dagar har mina solglasögon varit min bästa vän.. jag har haft dem överallt.. på Maxi, när vi åt m.m. ja överallt!

I dag har Andreas "jobbat" eller ja, han har hjälpt en kompis och sen planerat inför jobbet imorgon.. så jag åkte och hämtade grabbarna hos mamma sen åkte vi ner och badade i Gallvik en sväng.. super härligt en svettig dag som denna min termometer har typ stått på 34 garder hela dagen.. phu.. Killarna är ibland lite av badkrukor så oxå idag först.. De skrek och hade sig när jag tog med dem ut i vattet för att doppa oss.. men efter en stund fattade de att det inte var så farligt utan skit skönt i vattnet så då började de simma runt lite eftersom jag för en gång skull hade kommit ihåg att ta med mig deras flythjälpmedel.

Nyss fick Emil och Alex samtal från buskusin Wilma som ju är på semester.. det var uppskattat vill jag lova, killarna blev jätte glada. Ni kan ju tänka er att de saknar sina bästa kompisar nu när det annars är vana att ses minst en gång varje dag..

Nu väntar vi på att Andreas ska komma hem så vi kan grilla lite korv och sen tror jag allt att vi ska kidnappa A och åka och ta ännu ett dopp.. eller om vi kanske måste vända på ordningen och bada först för här är riktigt svettigt...

ha en fin kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar