Summa sidvisningar

söndag 14 juni 2009

dagen efter..

japp igår var den utlovade festen!! NICE om jag får säga min mening. Jag hade väldigt trevligt, trevligare än vad jag haft på väldigt länge i partyväg.. så jag är väldigt nöjd.

ikväll är det party för vissa igen, men ikke för mig, jag är hemma med boysen.. Andreas syster hade erbjudit sig att ha dem över natten hos sig men som den småbarnsmor man är så räcker det bra med en kväll/natt på stan..

inte för att det känns super skoj och sitta här ensam medans de andra partar i källaren men men det är ju faktiskt mitt eget val så det är ingen ide att klaga.. Och imorgon när alla mår piss så är jag nog ändå väldigt nöjd med mitt beslut.

hmm.. i eftermiddags vad vi en sväng nere på stan med grabbarna, härligt att gå så där med familjen.. killarna fick ballonger som var som motorcyklar (bild kommer en annan dag) och en nalle och lite godis så de var allt nöjda. Jag och Andreas köpte Langos, mycket gott men otroligt fett.. men men det får man la unna sig kanske.

Imorgon ja.. imorgon blir det nog jag och boysen och en sväng på stan kan jag tänka mig, Andreas vill nog få sova i lugn och ro..

Nää nu längtar jag allt bra mycke efter min älskade man.. får nog sms:a lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar