Summa sidvisningar

tisdag 30 juni 2009

nu är det nära..

Ja riktigt nära. nu jobbar jag en natt till innan min semester..UNDERBART.

Det klart att jag längtar som en tok tills semestern börjar fast inte på samma sätt som det har känts andra år. Måste nog vara att jag faktiskt trivs som fisken i vattnet på mitt jobb. Det ska givetvis bli härligt med ledighet och få umgås med min underbara lilla familj mfl. Men sen ska det bli nice att komma tillbaka till jobbet igen.. så känns det nu ja.. men lite ångest kommer jag ju säkert ha de sista semesterdagarna.. det hör ju liksom till

Men nu hoppas vi verkligen att detta underbara väder ska stanna kvar hos oss.. Jag vill ha en fin semester..

Nä lika bra att passa på, nu ska jag sätta mig i solen och äta lite "frukost"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar