Summa sidvisningar

lördag 28 mars 2009

Underbart...

Japp GeKås är lööööövly...

Jag handlade en jäklar massa bra saker. kunde blivit riktigt dyrt men jag höll mig allt bra tycker jag så det blev för en okej peng ändå.

Till mig köpte jag...

* Linne x 2

* jenas

* typ kofta

* massa strumpor och trosor

* keps

* lite annat bra att ha..

Till killarna köpte jag...

* Regnställ, så jäkla tufft

* jackor

* Västar

* kepsar

* Jeans

* solglasögon

* massa annat bra..

Jippi... jag är så nöjd..

Fast dagen började minst sagt nervöst...

Gick upp strax innan 6 och får se att det är snö ute, DAMN

jag har ju sommardäck!!!

Men Andreas lovade snällt att hämta mig och grabbarna, eller han skulle hämta grabbarna och Peter skulle hämta mig..

Men väl i vårgårda så gick Andreas bil sönder.. PANIK

Hur skulle jag och garbbarna komma till mamma nu..???

Men jag slog en signal till min urgoa moster och kusin som snällt kom och tog upp oss på vägen till mamma..

När vi väl började närma oss mamma säger jag lite försiktigt att undrar om vi kommer upp för den sista backen.. Det går nog säger Bitten..

Väl där kommer vi faktiskt NÄSTAN hela vägen upp för backen.

Blir ståendes där sen får moster min försöka backa, vi bra gled..

men tillslut kom vi faktiskt ner.. och fick börja traska upp till mamma..

Puh.... efter en snabb frukost styrde vi ÄNTLIGEN kosan mot Ullared.. väl där shoppades det gött som sagt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar