Summa sidvisningar

torsdag 5 mars 2009

i morgon är det dax

Jippi.. bara ingen blir sjuk nu... så blir det party party PARTY imorgon.

Måste säga att jag sällan varit så taggad, nu ska har supas.. hihi

Kan en småbarnsmamma som jag behöva ibland.. Just nu känner jag att jag verkligen behöver ett ordentligt partaj...

Hoppas nu bara många kommer, skulle vara så skoj ju..

Hinner kanske tyvärr inte blogga imorgon eftersom jag ska jobba the hole night.. och sen ska jag ju sova, lämna grabbarna och fixa till mig innan festen.. så jag sattsar på en blogg med många kort på lördag ..

Var ju ett tagsedan jag uppdaterade om hallen nu, men just nu står det lite still, taperna jag beställt har jag hemma men Andreas pappa som ska tapetsera har pratat om att komma på måndag så hoppas hoppas att det blir gjort då... kommer nya bilder därifrån då.. jippi gud vad gott det ska bli när det är klart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar