Summa sidvisningar

måndag 2 mars 2009

Busar

hopp så var denna helgen över och jag har jobbat..

men men nästa helg är jag ju ledig igen.. och då är det PARTY på fredag.. jippi..

Morgonen idag började med att jag vaknade sjukt tidigt för att ha jobbat hela helgen.. men men.. det är bara att stiga upp, fixa frukost och se glad ut..

Sen efter frukosten skulle jag gå på toa och sen ner i källaren och hämta lite kläder. men när jag kom tillbaka hade killarna hällt saft över hela bordet och golvet, då var det goda humöret som bortblåst kan jag säga.. fy.. jag slängde in dem i duschen och sen åkte de in på sitt rum.. Och nästa gång jag kollade till dem hade de rivit fram nästan alla leksaker och satt och lekte.. jobbigt straff det där att få vara på sitt rum.. åh.. jag blir tokigt.. hihi..

Nää nu ska jag försöka röja upp mitt mindre kaos här, sen ska vi vandra till stan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar