Summa sidvisningar

onsdag 18 mars 2009

skoj?!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag hade en ledig dag/natt med min familj.

Vad gjorde du kl 08 imorse? Åt frukost.

Vad gjorde du för 15 min sedan? läste lite bloggar.

Det sista du sa högt? Är ni inte snälla så får ni gå in på erat rum!"

Vad har du druckit idag? Vatten, kaffe och juice 

Vad var det senaste du åt? Kladdkaka.

Vad var det senaste du köpte? Mat.

Vad är det för färg på din ytterdörr? sliten brun.

Vad är det för väder hos dig nu? SOL.

Godaste glassmaken? Nougat.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? (N)ja.

Sover du tungt? Nuförtiden tydligen.

Drömmer du mardrömmar? Ja tyvärr.

Trivs du med ditt jobb? Ja, det är toppen.

Favoritklädsel? Jeans.

Favoritlåt just nu? hmm finns många.

Vad ser du om du tittar till höger? Min snygga fondväggstapet.

Vad gör dig glad just nu? Min familj.

Vad ska du göra härnäst? Åka och hälsa på mormor.

Höger el vänsterhänt? Höger.

Humör just nu? glad men lite småirriterad.

Favoritgodis? salt.

Kläder på dig just nu? Jeans och linne.

Sommarplaner? Husvagns semester.

Hur många kuddar sover du med? 1-2 st.

Spelar du något instrument? haha.. nää försökte spela piano en gång men jag gav upp.

Morgon eller nattmänniska? Både och numera.. eftersom jag jobbar på natten. 

Vad är viktigast för dig? Att må bra och att mina nära och kära mår bra..

Är du kittlig? Oja.

Snarkar du? jag tror det.

Stjärntecken? Stenbock.

Äckligaste insekten? Gråsuggor.

Stökigt el välstädat? tycker egentligen om att ha välstädat men det är ju så svårt att hålla det så.

Längtar du mest efter nu? Min man, sommaren,semestern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar