Summa sidvisningar

onsdag 18 mars 2009

ögon äckel

ja ha.. nu är jag äntligen ledig idag.. gott gott..

imorgon är det foto dax.. tror inte jag skriver så mycke mer om det förän det är gjort.. sorry..

Sååå typiskt.. Alex har ögoninfektion eller nått fy f*n.. hoppas nu det är bra tills imorgon annars kan jag nog inte lämna dem på dagis och då blir det problem...

Fast egentligen skulle man fan lämna ändå, det är ju därför barnen blir sjuka, för att andra lämnar sina barn fast de inte är riktigt bra. Som ögoninfektion går nästan hela tiden på dagis, och ofta är det tyvärr samma barn som möter en i hallen med hur geggiga ögon som helt,, fy vad dåligt. Kan oxå tycka det är konstigt att personalen inte säger nått.. Fast det kanske de gör.

ja ja idag är jag iaf ledig, så idag ska jag fixa lite grejjer och förhoppningsvis även åka till min lilla mormor som inte är bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar