Summa sidvisningar

lördag 14 mars 2009

Lördags godis!

Ja ha.. vilken otroligt härlig och trevlig kväll jag hade igår. sååå mysigt.

Vi åt gott och drack gott, Andreas beställde in en flaska vin som kostade över 300 kr hihi... men gott var det. Roligt att unna sig lite.

Sen gick vi hem och kollade på en tråkig film och bara mös...

Idag blir det att hämta hem grabbarna igen, på vägen stannar vi nog på godis gruman som killarna säger (godisgruvan i hol). Dax att köpa lite lördags godis. De stora grabbarna har ju till och med koll på vad det är för dag numera så det går inte att bluffas här inte.. TACK DAGIS antar jag  

Igår röjde jag bland lite barnkläder.. gud så pyttigt allt var. Ska sälja endel jackor, skor och stövlar tänkte jag. Emil och Alex var ju självklart med uppe på vinden. -åh.. mamma den hade jag när jag var små va? - så söt den var!  Sååå söta är mina stora grabbar!!! 

Ja hade det inte varit för att monstrerna kör slut på mig hade jag allt vågat erkänna att jag allt är grymt sugen på en bebis. Känns också lite som att om man nu ska skaffa en till kanske man ska göra det innan de andra blir FÖR stora, man kanske blir för bekväm.. eller?

Grattis iaf till Dessan och Per som har fått en liten tjej!!! nu idagarna och självklart stort GRATTIS till Leia som har blivit storasyster!

Nää dax att lägga sig i sängen och slappa en stund till nu när man är barnledig en stund.. Andreas är iväg och jobbar..

Ha ha behöver jag säga att jag inte har nått bättre för mig... hihi...

värsta regnbågen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar