Summa sidvisningar

lördag 14 mars 2009

hemma igen..

hemma igen.. gud vad folk det är i alingsås på lördagar, brukar ju aldrig ha bilen in till stan eftersom jag bor så otroligt när. men precis när jag skulle åka och hämta grabbarna ringde svärmor och frågade om jag kunde göra ett ärende åt henne innan jag kom, japp tänkte jag ch svängde in mot stan. ha ha ha.. vad hade jag räknat med?! Så jäkla mycke folk va.. jag körde säkert 3 varv runt stan innan jag tillslut parkerade vid nån kyrka.. frågan är om det var längre därifrån till dit jag skulle än om jag hade vänt och ställt bilen hemma och gått.. ja ja..

men tillslut kom jag iväg och hämtade killarna och till godisgruvan kom vi oxå...massor med godis blev det. Så nu får vi hoppas att killarna är nöjda en lite stund iaf..

Emil och Alex hade gjort en snögubbe hos farmor och farfar... SJÄLVA..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar