Summa sidvisningar

onsdag 25 mars 2009

Hemskt

Dennis, 24, kom inte hem från resa (metro.se) 

fy vad hemskt.. och tänk så många som faktiskt bara försvinner hur fan kan det vara möjligt.

Fy vad hemskt, hans familj,vänner och sambo. Tänk vad hemskt det måste vara för dem. Men ännu hemskare för honom om han lever och är fånge nånstans eller nått annat hemskt. fy.. nää..

Först tänkte jag säga tacka vet jag Sverige.. men man är ju inte säker här heller.. tänk bara på Saga, Max och Engla och detta är helt oskyldiga små barn.. nää fy man är inte säker nånstans.

Vad har hänt med samhället egentligen.

Jag är inte gammal men när jag var lite slogs man om det var nått, nu skjuter man eller knivskär man varandra..

Och förr var man rädd för blottare, nu får man vara rädd för att bli våldtagen,bortrövad eller mördad detta är ju fan inte klokt.

Var ska detta sluta. vill inte veta hur världen ser ut när grabbarna är i min ålder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar