Summa sidvisningar

lördag 16 maj 2009

Det är över nu...

Ja nu är jag äntligen färdig med min flera timmar långa städning.. Blää när man väl håller på men så himla gott när det är gjort, fräsht!!!

Killarna är hos mormor och morfar medan jag städar, TACK mamma och pappa gott att få röja ifred.. ja Andreas är i götet och hjälper en kompis med nått..så jag passar på.

Ikväll är det myskväll med grabbarna sen, vi ska äta tacos och massa godis m.m. Ska bli så jäklar mysigt att sitta och mysa hela familjen.. sånt gillar grabbarna.

Har även hunnit med en snabb sväng till min kär morfars grav, kunde ju inte åka dit på själva födelsedagen, men jag tror han har överseende.

Ikväll är det även min tidigare nämnda klassträff men jag kommer inte vara där.. var ju så få anmälda så det kändes så trist, sen är man ju gärna med sin goa familj oxå.. älskar er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar