Summa sidvisningar

fredag 8 maj 2009

sporty...

ja ha det är bara för mig att inse, jag är trotts att jag aldrig har trott det ganska så sport intresserad, jag kollar när AHK spelar handboll, vilket det faktiskt är dax för redan imorgon.. och så kollar jag när Tre Kronor spelar hockey och givet när färgestad spelar oxå..

Det är faktiskt ganska mycke.. och spännande som f*n nästan jämt..

Killarna frågar ofta om vi ska kolla på handboll idag, de gillar när alla sitter klistrade i soffan och Andreas gapar och har sig.. hejjar på laget så gott det går och är säkert övertygad att om man bara lever sig in i spelet så gott det går så hör de en när man hejjar och manar på dem .. hihi.. sötis..

Igår vann iaf Sverige i hockeyn såå nice..

Idag händer inte för mycke verkar det som, är grymt shopping sugen.. men det verkar bara vara jag som är det.

Så iochmed mitt shopping sug har jag bokat in en camping helg i ULLARED.. ett mindre paradis.. hihi.. i LÖVVV IT

nää dax att fixa lite grejjer.. och kanske om jag har tur få med mig grabbarna en snabb sväng på stan.. nu kom farmor och farfar oxå.. så nu blev grabbarna eld och lågor.. gott det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar