Summa sidvisningar

tisdag 26 maj 2009

Tiden som gått...

ja ha vad har hänt sen sist, nästan en vecka sen ju..hmm

Det har ju firats på jobbet nu efter beslutet att vi får vara kvar i kommunal regi, härligt härligt.

Sen har vi varit iväg med husvagnen, vi åkte redan på onsdagkväll och var inte hemma förän i lördags sååå skönt att komma iväg lite.

Först stannade vi på Björkängscamping, den är vi ju vana vid så det är alltid lugnt, man vet vart allt finns och så. Sen bar det av mot Ullared och GeKås Camping, en ganska trist camping egentligen barnen tyckte den var skit, tycker det var härligt när vännernas kanske 8 årige son säger -denna campingen är 0 stjärnig va?!

Men men jag var ju där enbart för shoppingens skull (nästan)!

Och shoppat blev det allt, köpte massor med fina och bra saker till killarna, lite sommar roliga saker att ha i husvagnen och mycke kläder.

Till mig fick jag inhandlat sånt man måste ha, typ BH och strumpor. Köpte även några toppar och en SKINN JACKA!!! gud vad jag älskar den. Men som alltid för ju vissa snygga plagg lätt med sig att man vill/behöver ha vissa andra saker till.. så nu är det nya dojjor och en nice handväska som saknas

Sen har jag jobbat två nätter nu, men nu är jag ledig.. gott gott..

Imorgon ska jag på ett mindre trevligt besök men sen tänker jag ha roligt mina lediga dagar.. typ STORhandla och tvätta, ja sånt man måste.. Men lite skoj ska det nog hinnas med oxå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar