Summa sidvisningar

onsdag 6 maj 2009

Segt..

värre.. idag är det TVÄTT som står högst på listan.. så trist i sig ju. men att bara sitta hemma och uggla i väntan på att få hänga upp det våta och slänga i nästa maskin är såååå segt... sen att vädret är piss känns ju inte heller så skoj.. annars hade man ju iaf kunnat få lite sol emellan varven men ikke...

Blir lite av en depp blogg idag...

Nått annat som är piss trist är att jag städade ju trapphus och källare igårkväll, riktigt noga ska jag säga för det var så otroligt mycke sand överallt. men bläää när jag kollade ut där imorse var det sand ÖVERALLT igen.. nästan värre än innan.. men nu får det F*N va..

Sen när jag skulle slänga i grabbarnas jeans i maskinen i tvättstugan var de antagligen fulla med sand i fickorna för det blev stora sandhögar när jag lyfte dem.. fy.. jag blir så less...

Det är ju skit skoj att barnen har sandlåda att leka i men fyyyyyy vad sand det blir överallt.. Andreas sa igår att om barnen häller massa sand utanför sandlådan skulle vi (mammor) sopa upp det och lägga tillbaka det igen...jobbigt för dem att det ligger sand på markstenen och gräset.. men ingen tänker på oss stackare som ska städa i hallen, trapphus och överallt annars där halva sandlådan ligger, fan asfaltera fanskapet så kanske städningen räcker mer än 8 timmar.. fyyyy

ha ha bitter fitta jag vet... men det är gott att få gnälla lite... testa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar