Summa sidvisningar

tisdag 19 maj 2009

Lyckan kommer, lyckan går..

Japp jippi för att jag inte hade några hål, puh. var helt slut efter mitt tandläkarbesök, tänka att man stressar upp sig så i onödan. det var ju inte så farligt..

Om mitt jobb har jag inte hört nått..

Hade tänkt får höra massor ikväll nu när jag skulle jobba MEN...

Alex mitt älskade lilla hjärta, hoppade i soffan (trotts mammas tjat om att låta bli) och ramlade och slog munnen i bordskanten, usch... massa blod! Så det blev att åka en sväng till akuten..

Men efter lång väntan så kunde vi åka hem, gott det, hoppas nu bara att såret läker fint och inte lämnar några fula ärr..

Så imorgon är det jag som måste böna efter en tandläkartid så vi får tänderna röntgade oxå.. Hoppas nu verkligen de fixar det imorgon för sen ska vi ju åka iväg med husvagnen.. SÅ MYSIGT!!

Så det blev inget jobb för mig inte utan VAB.. segt jag blir fattig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar