Summa sidvisningar

torsdag 7 maj 2009

krims krams

Lånar från en kompis blogg som jag tyckte var rolig

1. Hur gammal är du om fem år? hm.. 31 år

2. Vem har du tillbringat minst två timmar med idag? Emil och Alex

3. Hur lång är du? 168 cm

4. Vilken var den senaste filmen du såg? Björn Gustavssons..

5. Vem ringde du senast? Min mamma faktiskt

6. Vem ringde dig senast? Andreas

7. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Gillar både och

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

9. När träffade du senast din mamma? I söndags

10. Vilken ögonfärg har du? Blå

11. När vaknade du idag? 07.27 av att Alex ville ha tuggummi

12. Vilken är din favorit jul-sång? En helt ny jul- Amy dimond..

13. Vilken är din favoritplats? Husvagnen

14. Vilken plats gillar du minst? Tandläkaren bla.

15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Trebarnsmamma, och har ett bättre betalt jobb.. kan man hoppas..

16. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker

17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Emil

18. Hur stor är din säng? 160cm

19. Har du stationär dator eller bärbar? bärbar

20. Sover du med eller utan kläder på dig? nattlinne

21. Hur många kuddar har du i sängen? Två

22. Vilka länder har du besökt? Grekland, Gran Canaria, Danmark, Norge, Tyskland, Finland

23. Vilka städer/samhällen har du bott på? Alingsås

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, fast på sommaren är det gött att vara barfota

25. Är du social? Ja men inte alltid

26. Vilken är din favoritglass? Triumfs karamell, eller himmelskröra

27. Har du nån favoritefterrätt? Mmm.. gillar det mesta

28. Tycker du om kinamat? Japp

29. Gillar du kaffe? Yes har äntligen blivit vuxen"

30.Vad dricker du till frukost? Juice och kaffe

31. Sover du på nån särskild sida? Nja på mage oftast

32. Kan du spela poker? Jag tror det...

33. Tycker du om att mysa/kela? Absolut

34. Är du en beroende människa? Japp

35. Känner du nån med samma födelsedag som du själv? Nja känner och känner men jag vet två..

36. Vill du ha fler barn? Gärna ett till!!

37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

38. Har du nånsin åkt ambulans? Nope tack och lov..

39. Föredrar du havet eller bassäng? Gillar båda

40. Vad spenderar du helst pengar på ? Blir en hel del barnkläder, men även lite kläder till mig

41. Äger du dyrbara smycken? Mina ringar

42. Vilka är dina favoritprogram på TV ? Andra Avenyn, house

43. Kan du rulla med tungan? Nja kanske

44. Vem är den roligaste du känner? Mina underbart spontana barn

45. Sover du med gosedjur? Nej

46. Vad har du för ringsignal? Hallå! jag måste prata med dig...

47. Har du kvar några kläder från när du var liten? Nää.. mamma kanske har..

48. Hund eller katt? Hund tror jag

49. Flirtar du ofta? Nää skulle väl vara med maken då..

50. Kan du byta olja på bilen? jag gör det inte men jag skulle nog fixa det om jag var tvungen..

51. Har du fått fortkörningsböter nån gång? Nope

52. Vilken var den senaste boken du läste? En plats i solen..

53. Vilken är den bästa bok du läst? Just nu leder Stieg Larsson triologin

54. Prenumerar du på nån tidning? Näää

55. Brukar du dansa i bilen? Dansa är lite svårt men, sjunga för full hals...

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bandit Rock

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista på maxi

58. När var du i kyrkan senast? Morfars begravning

59. Vilken var din bästa lärare i högstadiet? ha ha Leffe flöt..

60. Hur länge har du tältat som längst? Hmm, kanske 2 nätter.. inte min grej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar