Summa sidvisningar

onsdag 8 december 2010

svettig och lat

Onsdag idag, veckan springer på..

idag slappar jag/vi (grabbarna är hemma idag) lite halvt, jag ägnar mig åt att tvätta lite, bland annat lite bebis kläder *mys*

Killarna spelar tv-spel och busar.

Det är som en bastu här inne idag! när det har varit super kallt så höjer man ju elementen och nu idag är det bara -0,2  vilket resulterar i att hemmet blir bastu och svetten bara rinner..

Får ta att smyg sänka lite.. A säger att det inte är någon ide att jag gör det eftersom det skulle bli så kallt igen.. men lite kan jag ju kanske smygsänka..

Jag är ju ofta varm ändå, speciellt nu, tjock och lycklig.

Känns lite nervigt, spännande och konstigt att idag är det bara 48 dagar kvar tills den lill* ska komma ut.. fast också mysigt, skönt och lyckligt.. jag längtar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar