Summa sidvisningar

tisdag 28 december 2010

Julen

ja så var julen över för denna gången.

Julafton firade vi hos Andreas föräldrar i Horla. Vi startade redan vid 11 med pulka åkning och snöbus..

Sedan gick vi in i värmen och mös lite innan det var dax för all gör mat.

Efter maten och enligt barnen en lång väntan så kom han äntligen.. TOMTEN!!

Alla kusinerna med tomten..

En mycket lyckad jul, alla var så glada för allt fint de fick..

På juldagen firar vi som julafton oxå, detta året med mina föräldrar,bror, min mormor, min faster, farmor och farfar och detta året även med Andreas föräldrar hemma hos oss..

Mycke trevligt och riktigt lyckat måste jag säga.

Min mamma och mormor..

Tomten kom även hem till oss + en tomtemor..

Så även juldagen var en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar