Summa sidvisningar

tisdag 14 december 2010

igår och idag

ja igår var det ju lucia, vilket innebar lussande på dagis, som alltid var det super mysigt och de små var så otroligt söta och duktiga.

Idag har jag, mormor och en av de andra tanterna på mitt jobb varit hemma hos en av mina arbetskamrater och ätit massor med gott. Mycke trevligt!

Stort TACK till de underbara på jobbet som hjälpte till att skjuttsa och hämta tanterna!

Sedan har vi varit på avslutning på simskolan för den här terminen. Och efter det var det fika.

De har inte lärt sig att simma utan kuddar ännu, men de vet iaf hur man gör armtag och bentag m.m. De har vuxit massor och blivit jätte duktiga. De som helst inte ville duscha innan går nu själva in i duschen och duschar nästan helt själva. Så skönt!

så simningen tar vi nästa termin, lagom tills man kan bada ute

Nu ska jag köra några maskiner tvätt men annars ska jag bara slappa, gött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar