Summa sidvisningar

torsdag 30 december 2010

Nytt

ja nu är det nya året nära..

den lill* knör och trycker lite här och var. men änn får den allt stanna ett tag till, iaf tills nästa år.  låter långt och konstigt..

Imorgon är det åter en ny vecka och ännu en har passerat, det går fort nu.

Nyårsafton ska vi fira lugnt med Matte, Malin och barnen. Mycke gott att äta, mys och fyrverkerier hoppas jag.. skoj skoj..  alldeles lagom för en tjockis som ändå inte kan dricka nått, inget partaj här inte..

Nu är det inte mycke som ska hända och att se fram emot innan den lill* ska anlända.

  • Nyår
  • Svärmors födelsedag
  • min födelsedag
  • klippning

sen är det dax.. 26 dagar kvar. helt otroligt!!

Åh det känns så overkligt att vi snart har vår lill* hos oss. Tittade på alla saker inne i bebisrummet igår, så fint, så mysigt. Perfekt.

Hoppas jag blir lika nöjd med barnvagnen när den väl ska användas som jag är nu. och att det inte är riktigt lika kallt ute som det är nu när den lill* kommer och när jag kan börja röra mig någorlunda igen. Så man kan ut och köra barnvagn stolt.. Gud vad jag verkligen längtar.. men som sagt en bebis av årsmodell 2011 får det allt bli.

Nu är det bara en vit fin byrå som saknas inne på bebisrummet sen ska här tvättas kläder. Vill inte tvätta allt nu när jag inte har nått bra ställe att lägga alla de fina små pyttiga kläder. Men har ju bara tagit fram kläder i vitt och beige typ så jag längtar verkligen tills jag kan shoppa ROSA eller BLÅTT...

Väldigt tjock men väldigt lycklig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar