Summa sidvisningar

onsdag 15 december 2010

Onsdag

41 dagar kvar idag.. herregud var det springer på..

Hur ska jag hinna allt, fira jul, fixa allt till juldagen och sen säger det väl bara svisch så är det ett nytt år och sedan är det nästan dax.

Hoppas faktiskt att den lill* stannar där inne tills det är dax, för jag har endel att göra innan.. men de gör ju som de vill de små liven .

idag är grabbarna på dagis och imorgon är det dagis igen och då ska de ha julfest, skoj skoj..

så medans de är på dagis ska jag grejja lite, orkar inte hur mycke som helst nu heller. Men lite tvätt och disk ska jag väl orka med. sen ska jag sätta frimärken och skicka iväg mina julkort.

Sen hoppas jag att jag har ork att städa ordentligt så jag kan sätta fram lite tomtar och snart måste jag nog kika på detta med julgran.. hur långt innan vågar man sätta in den?! huvudsaken är att den är vacker julafton och juldagen. Sen kastar jag gärna ut den igen.. men några dagar vill man ju ha den inne ändå. kanske skulle man chansa på att sätta in en till helgen.. 1 vecka måste den väl hålla.. mys!

Nä ska jag hinna något så får jag väl sätta igång.. ha en bra dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar