Summa sidvisningar

onsdag 22 december 2010

Dan före dan...

före dopparedan..

ja nu är det riktigt när..

killarna kan inte sluta rabbla onsdag, torsdag, julafton..

Härligt härligt..

Magen den hänger med, tung, tjock och lite lagom ivägen imellanåt

Men idag är det bara 34 dagar kvar, så nu börjar det nästan kännas lite nervöst.. Men vi har mycke att se framemot innan..

Idag blir det inhandling av de sista julklapparna.. tror jag borde vara klar sedan.. hoppas jag, inte lätt att hålla reda på allt när man har gravid deg i huvudet.. Minne som en guldfisk.. underbart.

Nu har jag shoppat nästan färdigt till mitt julbord oxå.. gött..

Julafton ska vi fira med Andreas föräldrar, syskon och alla barnen.. Hoppas verkligen tomten kommer, det är 6 st som längtar iaf kan jag lova.

Juldagen blir det att fira med mina föräldrar, bror, mormor gerd, min farmor och farfar och min faster. Sedan bjöd jag in även A:s föräldrar då. Alla andra är ju på firande på sitt håll då, så det är självklart att de också skulle komma.

Det ska bli riktigt trevligt.. men det blir som det blir.. är inte så van att fixa mat för massor med folk ju.. men skoj ska det bli..

Underbara Lena (min arbetskamrat) har fixat en julgran till mig.. TACK!! så här hemma börjar allt faktiskt se ut som det borde..

Bara det ständiga fixandet och städandet kvar.. puh... men det ska väl bli klart det med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar