Summa sidvisningar

söndag 19 december 2010

Fredag, lördag söndag

I fredags var jag och Andreas själva *mys*

vi var och åt på Mangiamo, jätte god mat och vi satt super mysigt lite för oss själva.

Sedan gick vi hem och tittade på film och slappade.. gött.

Igår var det lördag och vi var och hämtade grabbarna som hade sovit hos mormor och morfar. Min snälla pappa hade skottat/plogat fram en isruta på mjörn så killarna fick prova att åka skridskor för första gången. Jätte skoj och det gick faktiskt riktigt bra för att vara första gången måste jag säga..

Idag har jag och killarna plockat fram tomtarna och placerat ut dem här hemma och ikväll ska jag antagligen hämta hem en gran..

nu är det snart jul..

Idag fyller även min älskade mormor år.. så vi ska åka på lite kalas senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar