Summa sidvisningar

måndag 10 januari 2011

veckan

ja måndag igen, och nästan lite skönt att vara tillbaka i vardagen igen.

Känns som det har varit helg hur länge som helst.

Grabbarna är på dagis och jag har passat på att klippa mig, alltid lika trevligt.

Annars blir det väl en lugn vecka antar jag, ska försöka börja packa min väska om nu den lill* skulle vilja komma ut tidigare. Man vet ju aldrig, lika bra att vara förberedd.

Så blir det väl en trip till Ikea, var där i fredags och skulle köpa en vit byrå som jag kikat på, till bebisen så allt äntligen kan bli klart. Men jag måste väl antgligen kollat på nått helt annat för när vi kom fram fanns det ju självklart inga byråer kvar utan de skulle få in denna veckan..

Måste säga att jag verkligen förstår innerbörden av "Don´t mess with a pregnent women"  shit var arg och ledsen jag blev när jag såg det stora gapande hålet där min/bebisens fina byrå skulle finnas. Jag lämnade det jag hade plockat till mig och gick därifrån..

Så det blir väl ett nytt försök denna veckan hoppas jag.

Igår var det min födelsedag. jippi.. kanske inte lika jippi längre som förr men, jo jag tycker allt det är skoj med "min dag" lite kalas blev det allt trotts att jag känner mig som en val nu mera Fin fina presenter fick jag oxå såklart.. skoj skoj,.. TACK ALLA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar