Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011

Nära

ja nu är det bara 8 dagar kvar, imorgon bara 1 vecka.. börjar ärligt bli lite nervöst nu, men det ska det väl vara.

Jag mår sådär nu mera, trött, tjock och otymplig. Har ingen större matlust, och mår lätt illa. Men men inte konstigt kanske när man har hela magen full med bebis.

Min underbara, men ibland lite hemlighetsfulla barnmorska sa till och med att det kanske inte är en så liten bebis därinne idag.

Känns lite vemodigt, idag var sista besöket hos underbara Ann innan liten ska komma. Ska dit på måndag och ta lite blodprover inför snittet men det är till en annan. Så hoppas jag ändå får en glimt av Ann då med. Hon är BÄST!

Magen växer så det knakar och bebisen med, ligger långt ner nu, men är fortfarande ruckbar och har rumpan i höjd med mina revben, kanske inte så konstigt att maten och mina organ knappt får plats längre .

Men snart är det över, och då kommer man sakna att ha någon som buffar därinne litegran. Bättre att ha en tjock mage som ändrar form lite titt som tätt pga att någon buffar och lever därinne än en deg som är ihålig ha ha ha..

Nää får nog ta tag i kroppen på allvar när det tillåts sedan, så kan man ju inte se ut.

Annars idag är det lugna puckar som gäller, ska snart hämta mina busar, och sen ska jag ÄNTLIGEN lägga ner bebiskläderna i byrån som underbara Matte och Malin köpte åt mig och som min älskvärda make satte ihop igår kväll..

Sen är det ju handboll ikväll, ingen skit det inte.. Skoj skoj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar