Summa sidvisningar

måndag 24 januari 2011

Nervöst

Ja nu är det äntligen dax imorgon..

och nu måste jag säga att jag börjar bli nervös, nervös är kanske egentligen fel ord, jag är väldigt förväntansfull.. Och Jo NERVÖS..

Det är ju ändå en operation. Men mest nervös är jag nog ändå över bedövningen.. Så låg jag och tänkte att, jag fick ju EDA sist och det gick ju bra att få.. sen slog det mig snabbt att jag vägrade släppa lustgasen under tiden.. Men men det gör väl säker ont just då men sen hoppas man ju att man verkligen är bedövad så det går ju över. Kateter låter ju inte heller super mysigt men samma där det är ju övergående som tur är.

Och hur ont det än gör så ska det ju sluta med nått fint, det finaste som finns i slutänden..

Vid den här tiden imorgon vet vi nog vad det har blivit om de inte får nått mer akut imellan såklart.. Spännande!

Och OJ vad jag längtar, jag längtar efter att få se den lill* jag längtar efter att få dela det med Andreas, jag längtar efter att få ringa det där samtalet till storebröderna och berätta att de fått ett syskon, jag längtar efter att få vara med!

Går allt som det ska så ska jag ju faktiskt få vara med denna gången och det betyder så mycke så jag tror inte någon som inte själv varit med om det som hände sist kan förstå hur underbart det känns.

Hoppas nu bara att allt går som det ska så jag får vara med, så detta kan bli min revansch.. det är faktiskt lite så det känns.

ja så som ni kanske förstår så har jag ju faktiskt lite att vara nervös för.

Dagen idag innebär..Blodprovstagning inför snittet, vila, kolla över så jag har packat ner det jag vill ha med mig och att lämna killarna.

Usch känns inte alls skoj att lämna de små grabbarna denna gången.. men vi ses ju snart igen men med alla hormoner och allt så känns det faktiskt inte roligt alls.. men men de har det bra det vet jag ju. Och sen hoppas jag ju självklart på att Andreas kan ta med dem så de får träffa mig och bebisen.. Man vill ju liksom att de ska vara först, det är ju ändå deras syskon.. men det får lösa sig, först ska den lill* komma ut ju,..

Tjock men lycklig och väldigt snart lycklig men tjock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar