Summa sidvisningar

fredag 21 januari 2011

4 dagar..

4 dagar kvar! jag kan inte förstå att det snart faktiskt är dax.

Herregud, snart har vi våran lill* och gosa och snusa på..

Emil och Alexanders Lillebror eller Lillasyster, åh vad skoj det ska bli att se hur de reagerar, nu längtar de som tokar!

Åh jag vill ha vår, jag vill kunna gå ut på härliga promenader m.m åh vad jag längtar!

Hoppas nu min/bebisens barnvagn är så bra som jag vill tro, är så GRYMT nöjd med mitt val, så nu hoppas jag verkligen att den lever upp till mina förväntningar!

Det mesta eller allt är fixat tror jag, man kommer säkert på något man glömt men det får lösa sig. Vagnen är klar att läggas i, babyskyddet är i bilen, skötbordet står klart, kläderna är tvättade och sängen/vaggan är bäddad, så vi ska nog klara oss..

Nu återstår det att packa lite kläder till mig att ha med till BB men det ska nog hinnas med,bebisens är redan klart och killarnas väska måste ju packas också så klart. 

Idag är det fredagsmys som gäller tror jag, lugnt och skönt, slappa passar mig toppen nu .. undrar bara vad man ska äta för mums..?!

Tjock men lycklig, snart lycklig men tjock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar