Summa sidvisningar

söndag 23 januari 2011

2 dagar

ja nu är det väldigt nära. och i natt kändes det nästan ännu närmre.

Jag har sovit skit dåligt, haft ont och bebisen har tryckt ordentligt neråt.

Hade jag varit klar med alla mina väskor + killarnas redan igår så hade jag nog faktiskt ring och åkt till borås.. men jag lugnade mig och tillslut gjorde den lill* det också. Och tur var ju det för sedan avtog det.

Men det märks att det är nära nu om man säger så.

Nu är mina, bebisens och grabbarnas saker packade iaf, så nu är jag ganska redo. Även om min önskan är att det blir som planerat, Allt i lugn och ro på tisdag morgon. Hoppas verkligen att det blir så.

Hoppas verkligen att bloggen funkar som den ska på tisdag så jag kan MMS uppdatera här när den lill* kikat ut.

Nää dax att ta en dusch sedan ska jag vila mig en stund. Ikväll är det handboll igen.. GOTT och sedan är det Solsidan.. NICE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar