Summa sidvisningar

söndag 2 januari 2011

åh nej..

nu är suget här igen, jag som hade bestämt mig.

Vad gör man när man vill och längtar, men egentligen vet att man inte har ork eller ska lägga pengar på just sånt nu..

Jag vill till GeKås..!!

Fast jag hade bestämt mig för att det inte blir någon resa förens efter att bebisen har kommit.. men shit vad jag är sugen.

Sen att grabbarna tydligen käkat gödningsmedel eller om det är jag som tvättat ALLA deras kläder typ 100 grader för varmt så nästan ALLA kläder har blivit försmå gör ju inte min shopping längtan mindre direkt..

Fyyy.. Nä skärp till dig för f*n...

Nää jag är grymt sugen men måste nog samtidigt inse mina begränsingar.. Jag ORKAR faktiskt inte med en GeKås resa.

Har ju faktiskt lovat mig själv att inte köra på så in i helvete in i det sista som sist.. 

Med grabbarna körde jag en heldag på gekås, veckan efter, 4 dagar av att bara gå, gå och gå på husvagnsmässan. helgen därefter gick vattnet.. Konstigt?! Nää kanske egentligen inte.. Men men nu är jag ju äldre och förhoppningsvis något klokare?! så det blir allt till att kanske spara lite pengar och ork och sedan när det passar längre fram shoppa ordentligt istället. Låter inte helt fel..

Ha ha ha... fast den som lever får se.. man vet ju aldrig med mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar