Summa sidvisningar

tisdag 1 september 2009

Svin m.m.

ja ha nu har den första svensken dött i svininfluensan, känns lagom bra måste jag säga.

Jag har försökt förtränga detta, att svininfluensan skulle DÖDA i sverige. Usch jag som varit förkyld, visst jag måste erkänna att jag tänkte tanken men jag tror nog jag mådde "för" bra för att ha svininfluensan.

Usch mig är det inte så noga med, men killarna får ju inte få nått sånt hemskt.

Är det inte sjukt att de kommit igång och vaccinerat?!

Min arbetskamrat sa nått inatt som jag tänkt mycke på, vi pratade om julbord, och så sa hon att man kanske inte skulle gå på sånt detta året nu med tanke på all smitta.. fy..

Nää man kanske skulle issolera sig helt enkelt...

I natt har jag jobbat, och ska jobba inatt igen. sen ska jag vara ledig igen, gott gott.. fast nu fram över ska jag jobba lite tokigt, för nu har jag krånglat så att jag lyckats byta så jag blir ledig när husvagnsmässan är. Ska bli såå mysigt att sova några nätter i husvagnen igen, jag har längtat. Och det ska bli så skoj att kika på allt nytt..

Nu har jag hittat lite mer saker till maskeradfesten.. NICE! Ska bli skit skoj! hoppas många kommer.

Den lilla stund jag varit vaken idag har jag hunnit med, hämta killarna,grillat korv och hängt här. Dagen går fort när man sovit bort nästan hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar