Summa sidvisningar

onsdag 30 september 2009

Livet från den ljusare sidan..

Ja ha de förra inlägger var ju lagom deppigt men nu åter en mer uppåt Emma..

Ja jag är ju fortfarande ledig och umgås förfullt med mina underbara ungar.. Börjar längta lite efter mitt jobb. Visst är de UNDERBARA mina små men nja.. vi börjar bli lite "trötta" på varandra kanske man kan säga.. men vi ÄLSKAR varandra..

Jag har våndats över detta med GeKås, jag längtar dit som en dåre, vill åka nu eller helst igår.. men men nu verkar det ändå som att det är på g att lösa sig så om allt går vägen kommer jag vara på väg om några dagar!! jippi.. behöver verkligen handla massor till killarna.. de växer som ogräs nu..

I dag var det besök hos doktorn som stog på schemat, inget allvarligt utan ett besök på öron, näsa, hals för killarna. Vilket slutade med en remiss till op. av halsmandlar.. men det lär väl dröja innan vi får en tid så det är inget jag tänker stressa upp och oroa mig för nu.

jag önskar.. hmm.. ja jag önskar mig ganska mycke nu..

nää dax att fixa kvällsmat till boysen nu innan det är läggdax för de små.. sen får det allt bli lite mys framför tv:n med nått gott att äta..

Har fixat revben från Bolins kom jag på nu.. mums...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar