Summa sidvisningar

måndag 7 september 2009

Sova, utflykt, svamp och mys

Ja så kan man beskriva våran lördag.

Jag sov större delen av dagen pga, att jag hade jobbat natten till lördag, Andreas för att han hade varit på gästabud!

Killarna var hos mormor och morfar som tur var. När de kom hem bestämde vi oss för att ta oss en lite utflykt, bara åka och kika lite.

Jag körde! och när vi var i vårgårda trakten skulle vi kika på ett jobb Andreas gjort, så när vi kört förbi stället så skulle jag vända lite smidigt. Mitt i min snygga backning öppnar Andreas dörren och ber mig stanna. Han såg massor med kantareller!!! så vi parkerade bilen lite fint efter vägkanten och begav oss raskt in i skogen för att leta mera. och visst hittade vi lite till.

Väl hemma igen blev det mys för hela familjen med typ tacos, godis och Patrik 1,5 en ganska bra film faktiskt lite rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar