Summa sidvisningar

onsdag 9 september 2009

090909

Sitter här och kikar på nätet, är fakiskt lite orolig för mitt hjärta till man.

Han har kännt sig så yr på sista tiden.. kanske bara beror på att han har så mycket att göra nu men jag har iaf ringt och fixat en tid på VC nu. lika bra att de får kika på honom.

Säger de (vilket jag verkligen hoppas på) att allt är bra tror jag jag ska beställa en tid hos optikern för synkontroll istället för honom eller oss båda. Vi blir ju inte yngre...

I går städade jag min underbara Saab idag ska jag nog köra över den till grabbarna rakt över gatan så den blir nytvättad oxå.

Annars är det packa packa packa som står på att göra listan..


Läste häromdagen om att det inte är speciellt hälsosamt att vaccinera barn under 10 år för den nya influensan..

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46484210.html

Känns inte bra, men vaccinet verkar ju dröjja så det finns ju tid att grunna på detta.


Nu har jag och grabbarna packat, tankat, handlat och varit och tvättat bilen så nu kan vi unna oss lite slappar tid, fast snart är det dax för att sätta igång med maten.

Det var nog ingen större fara med Andreas som tur var, vi skulle prova att smörja med voltarengel ett tag och se om det känns bättre..

Idioter de är på den vårdcentralen vi går på, först fick han en tid till en akutsköterska och sen fick han komma tillbaka senare idag för att få träffa en läkare.. fy.. gav dem en sista chans ( pga att jag glömde skicka in papprerna om att byta VC) men nu ska här bytas, hoppas INGEN av oss behöver gå dit innan vi har fått bytt..

Någon som vet vart man får tag i bytes papper?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar