Summa sidvisningar

måndag 14 september 2009

Mässa, jobb och trött

Japp i onsdagskväll bar det av mot jönköping och den årliga husvagns och husbils mässan! Jippi..

Första natten stannade vi på ett annat ställe och sov men sen på torsdags förmiddag var det dax att ställa upp sig på mässcampingen inne på området.. ett toppen läge fick vi i år, dr brukar annars vara riktikt mycke lutning, men i år hade vi tur och fick en planare plats.

Så sen dagarna torsdag- söndag spendrats inne på mässan i stort sett..

Killarna har varit super duktiga hela tiden, fast med lite muta då och då kanske man ska erkänna. och vad grejjer de små har fått då, det är spel, T-shirtar, nyckelringar, ballonger, mängder med godis och mycke mer..

Riktigt trevligt har vi haft det..

På fredagskvällen bjuder alltid de på vars"område" vi står på räkor i år oxå kräftor och musikunderhålling.. Och i år var det lite extra för barnen så grabbarna var med hela kvällen, de hade fiskedamm med godis påsar till barnen och ett litet gratis lotteri där Alex vann 1:a vinst, han var SÅÅÅÅ lycklig!!! Det var ett tält...

Vad mycke fina husvagnar det finns då.. hmmm...  Ja det är ju inte konstigt att man blir sugen..

Vi kom hem igår efter 4 dagar av att gå gå och gå men igår var det dax för mig att jobba oxå .. behöver jag säga att jag som annars är riktigt pigg på nätterna, kände mig aningen sömnig i natt men men.. allt gick toppen fint så det var inga problem.. men detta och även att jobba efter att ha gått på GeKås en heldag är något jag nu har prövat och jag inte direkt rekomenderar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar