Summa sidvisningar

torsdag 8 december 2011

snart är det ju jul

ja nu är det inte många dagar kvar, julen kommer närmre och närmre. Mysigt!
Andreas fyllde år i söndags så vi hade lite kalas. Annars var helgen väldigt lugn för Andreas var sjuk :-(

Annars har veckan bara rullat på, i måndags var det simskolan, tisdags skridskoåkning för grabbarna
med skolan.
Igår var bästa Sussie här och fikade.
Och idag är det redan torsdag, ja veckorna går otroligt snabbt och snart är det jul!


Häromdagen bakade vi eller rättare sagt jag bakade lussekatter, mumsiga blev de faktiskt.

Ja ett jäkla tjat, men julen är nära och jag känner mig faktiskt lugn, jag är i princip klar med ALLA mina julklappar. Nu ska vi bara fixa en gran och försöka lista ut hur vi ska få granen att få vara ifred ifrån lilleman :-)

Jul är mysigt!

1 kommentar:

  1. Som här då, karln i huset va oxå sjuker i helgen.

    Visst är julen mysig...

    Även skönt när man börjar bli färdig med klapparna.

    Hehe hoppas eran gran får stå still!!

    SvaraRadera