Summa sidvisningar

måndag 12 december 2011

jag är inte den som är den...

Jag röstade och höll verkligen på Moa Lignell i idol, hon var bäst! Sen att hon kommer från Alingsås gjorde ju saken ännu bättre.
Hon blev 3:a så det är absolut ingen skit, hon var GRYM.
Men då var jag ju "tvungen" att hejjja på någon annan i finalen.
Så jag valde Robin, Amanda har och tyvärr är nog inte my kind of music. Men hon är duktig, men jag har så otroligt svårt för att hon knappt hörs när hon pratar, Stor på scenen och grå som en mus av scen.

Men, ja MEN idag nu alldeles nyss gjorde Mix megapool en intervju med henne via länk. och OJ vilken skillnad!
Hon hördes jättebra och hon visste vad hon skulle svara.. så ja jag får kanske svänga lite.. Hon är ganska okej ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar