Summa sidvisningar

måndag 12 december 2011

Mmmm..

ja då har jag fixat lite choklad tryffel.. Mmmm...
Snart kommer min mamma och hämtar de stora grabbarna till simskolan, sista gången idag.

jag ska passa på att fixa lite här hemma och när de kommer hem igen tror jag att jag ska passa på att handla lite mat.

Oj vad tvätt det kan bli av en familj på 2 vuxna och 3 barn :-) det finns alltid att göra.
Det tråkigaste är ju ändå när all tvätt är tvättad och torr så den ska vikas och läggas in igen?!

Hopp om man skulle skriva en liten inköpslista, det är så dumt att handla utan. Det hamnar så mycket som man egentligen inte ska ha i kassarna och det man verkligen behöver glöms av. så japp en lista får det bli.

Vad kan man tänkas äta denna veckan då?!
Lax blir det en dag iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar