Summa sidvisningar

torsdag 15 december 2011

seg

När jag körde grabbarna till skolan idag var trafikljuset vid vår korsning trasigt.

Jag HATAR när det är så. alla kör som tokar och det är krångligt som sjutton att komma ut.

Men iväg kom vi iaf, efter lämningen var jag och Alvin och handlade lite snabbt sedan var vi och hälsade på Andreas uppe i stadsskogen och lämnade lite till kaffet.

Nu ska jag sätta frimärken på mina sista julkort sen är det klart också, skönt.
Annars är det inte mycket kvar inför jul, idag köpte jag en julskinka som jag tänkte griljera ikväll eller imorgon. Sedan tror jag att vi får skaffa oss en julgran i helgen. Mys, det är ju skoj att ha den några dagar iaf, när julen väl är över vill jag gärna ha bort alla snabbt snabbt.

Annars händer det inte mycket här hemma idag, grabbarna är trötta och jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar