Summa sidvisningar

onsdag 22 september 2010

veckan springer på

Onsdag, veckan går fort.

Imorgon ska jag och Lena på utbildning, jippi eller inte?! återstår att se.

Vi har inte setts på 12 veckor nu så det ska bli roligt att bara ses.

Sen ska vi jobba hela helgen tillsammans, och tjattra om allt som hänt.

Igår var det simning för grabbarna igen, vilket gick toppen och de längtar redan tills nästa gång. Roligt att de tycker att det är så roligt.

A han jobbar och jobbar och sliter.

Den lill* i magen rör sig och buffar förfullt, men på grund av moderkakan i framväggen känner jag det mest bara innuti, inte mycket utanpå ännu men det kommer ju, det vet jag.

Åh jag måste få till en gekås resa snart, jag längtar så jag blir tokig, känns som att alla utom jag åker dit nu..

Men det är mycke på G nu, snart är en viss väntan över (skönt för Andreas och för mig oxå såklart) Nästa helg ska vi kolla på Robert Gustavsson vilket ska bli kanon skoj! sen fyller ju grabbarna år snart oxå, så det blir till att planera kalas. Hade ju varit bra om jag hade kommit till GeKås innan dess, om inte annat hade det blivit bra mycke billigare . eller ja det kanske beror på hur man ser det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar