Summa sidvisningar

fredag 17 september 2010

Öron efterlyses

Ja 2 par öron måste kommit på vift, För här hemma saknas det 2 par. vilket kan göra en lagom tjock mamma tokig.

Att inte lyssna och att slåss, puttas och bråka är den största sysselsättningen här hemma känns det som.

Säg att det är åldern, snälla!! och att det snart går över.

Detta går liksom väldigt dåligt ihop med mina hormoner och min trötthet.

Men det går över, eller hur?! Det MÅSTE gå över..

Nää nu tar jag åter nya tag och tar mig ann ännu en utmaning, handla med 2 öronlösa grabbar.. 

Tur man älskar dem så högt


Det är dax för fredagsmys....

Men bara för de som varit snälla, eller?!

Åh det är så svårt att vara konsikvent, det är lätt att säga att är ni inte snälla nu så blir det inget mys ikväll, men desto svårare att sedan hålla det och stoppa dem i säng och mysa själva.

Så jag hoppas innerligt att de nu hittat sina öron och är snälla resten av dagen så slipper jag varken känna mig elak eller vika mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar