Summa sidvisningar

torsdag 9 september 2010

så underbart

allt gick super bra på ultraljudet, allt såg fint ut.

Mina beräkningar stämde fint så Bf den 3 Februari.

En livlig liten krabat var det allt.

Hmm ska man veta kön eller inte..?

Vi såg inget idag iaf.

Trodde ju inte att Andreas ville veta, men eftråt sa han att han visst hade velat veta.. så ja jag vet inte..

Man kan kolla med könsul i göteborg i 3D från vecka 22 men det kostar ju en slant så klart.

Jag har ju en känsla av vad jag tror men inte alls så säkert som jag kände med killarna, då bara viste jag.

Fast det klart, det är ju spännande att inte veta heller.. Nu har ju snart halva tiden gått så om ungefär lika långtid som gått ju så får vi ju veta ändå.

Ja ja vi får se..

En bild från idag v. 18+6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar